Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Клак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Клак І. Є. 
Психолого-педагогічні та лінгвістичні чинники впливу на формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / І. Є. Клак // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.407 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Клак І. Є. 
Психолого-педагогічні та лінгвістичні чинники впливу на формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / І. Є. Клак // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 25. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_25_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Клак І. 
Моделювання процесу формування професійної комунікативної компетентності у майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / І. Клак // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_7
З метою вирішення проблеми формування професійної комунікативної компетентності (ПКК) у майбутніх учителів-філологів як складного і багатокомпонентного явища розглянуто моделювання та його практичне застосування у визначенні структури моделі процесу формування ПКК учителя-філолога. На підставі узагальнення різних підходів щодо сутності моделювання виконано структурний аналіз моделі з урахуванням діалектики загального, особистісного та одиничного. Розроблено і схематично представлено модель формування ПКК, в якій визначено основні її компоненти. Виділено й охарактеризовано чотири етапи формування ПКК: цілеутворювальний, діагностичний, формувальний, контрольний. Констатовано, що професійна комунікативна компетентність майбутніх учителів-філологів є складним і багатокомпонентним явищем, яке синтезує в собі, по-перше, загальні вимоги до вчителя-філолога як до особистості, по-друге, особливості його професійної діяльності, по-третє , конкретний прояв цих властивостей в діяльності. Аналіз моделі ПКК майбутніх вчителів-філологів з урахуванням особливостей їхньої професійної діяльності свідчить про взаємозв'язок її компонентів, кожен з яких обумовлює і впливає на особливості професійної підготовки студентів у ВНЗ. Визначено, що подальшого дослідження потребує питання організації педагогічної взаємодії між викладачем та майбутнім учителем-філологом.С целью решения проблемы формирования профессиональной коммуникативной компетентности (ПКК) у будущих учителей-филологов как сложного и многокомпонентного явления рассмотрено моделирование и его практическое применение в определении структуры модели процесса формирования ПКК учителя-филолога. На основании обобщения различных подходов относительно сущности моделирования выполнен структурный анализ модели с учетом диалектики общего, личностного и единичного. Разработана и схематически представлена модель формирования ПКК, в которой определены основные ее компоненты. Выделены и охарактеризованы четыре этапа формирования ПКК: целеобразующий, диагностический, формовочный, контрольный. Констатировано, что профессиональная коммуникативная компетентность будущих учителей-филологов является сложным и многокомпонентным явлением, которое синтезирует в себе, во-первых, общие требования к учителю-филологу как к личности, во-вторых, особенности его профессиональной деятельности, в-третьих, конкретное проявление этих свойств в деятельности. Анализ модели ПКК будущих учителей-филологов с учетом особенностей их профессиональной деятельности свидетельствует о взаимосвязи ее компонентов, каждый из которых обусловливает и влияет на особенности профессиональной подготовки студентов в ВУЗ. Определено, что дальнейшего исследования требует вопрос организации педагогического взаимодействия между преподавателем и будущим учителем-филологом.The article considers modeling and its practical applying when dealing with the problem of forming the future philologists professional communicative competence as a complied multicomponental phenomenon. The author generalizes different approaches concerning its essence that makes it possible to make its structural analysis taking into consideration the dialectics of the general, individual and single. The paper determines principal components and constituents of the professional communicative competence model and stages of its formation. The author concludes that the professional communicative competence of future teachers-philologists is a complex and multi-component phenomenon, that synthesizes first of all general requirements to teacher-philologists as to an individual; secondly, peculiarities of his/her professional activity, and thirdly, concrete manifestation of these properties in the process of activity. Analysis of the model of professional communicative competence of future teachers-philologists taking into account peculiarities of their professional activity shows the relationship among its components, where each of them determines and affects peculiarities of the professional training of students at the university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.137 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Клак І. Є. 
Теоретичні засади компетентнісного підходу в системі вищої професійної освіти [Електронний ресурс] / І. Є. Клак // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 32-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Клак І. 
Формування позитивної мотивації в майбутніх учителів іноземної мови до навчальної та професійної діяльності [Електронний ресурс] / І. Клак, Н. Яценюк // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 16. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_16_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Клак І. Є. 
Критерії, показники та рівні сформованості професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови [Електронний ресурс] / І. Є. Клак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2017. - Вип. 64(1). - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2017_64(1)__60
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Клак І. 
Створення іншомовного комунікативного середовища як педагогічна умова формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / І. Клак // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Клак І. Є. 
Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами мультимедійних технологій навчання [Електронний ресурс] / І. Є. Клак, Н. І. Яценюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 76, № 2. - С. 163-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_76_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Клак І. Є. 
Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / І. Є. Клак // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського